Wednesday, April 7, 2010

Test.. test.. test... urrghh!!!

This week... aku rase nak mati doe... balik-balik buat test... kalau tak buat test pun... buat kuiz... pe.. ingat aku ni ROBOT ka??? haha... FYI... kepala aku sakit sekarang ni... blurr2 je rase... macam nak kene migrain.. sakit giler.. tersiksa aku hidup kat atas muka bumi ni... kadang-kadang rasa macam nak menjerit.. sebab rase sakit sangat...just acting cool je infront of my mates!!.. tapi kat dalam... PAIN!!!!

Ya ALLAh dugaan ape kau bagi kat aku ni... aku tak sanggup nak hadapi semua ni... kan lebih mudah jika kau tarik je nyawa ku.. aduu... nak bagi tau my parents.. that i'm in pain.. rase bersalah pulak.. takut both of them risau sangat-sangat.. aku tak nak susah kan dieorang... dieorang dah banyak sangat berkorban untuk aku.. berkorban till aku berjaya sampai hari ni...

To my parents.. i'm so sorry.. if selama ni.. ade buat salah n silap... hope..both of you merestui segala aktiviti yang aku lakukan kat atas muka bumi ni...Ibu.. i love you so much.. ayah.. aie mintak maaf banyak-banyak...

I know.. i'm not the most perfect son in the world.. but.. this is what i am..haha.. betul ke english aku ni... hehe.. tak kesah laa.. hope.. penyakit aku ni.. makin berkurangan... aku tak nak susahkan siapa-siapa lagi kat dalam dunia ni... biarlah aku harungi semua masalah ni alone..
bukan sombong.. tak nak terima bantuan orang lain.. tapi... tolong laa.. aku tak nak susahkan siapa-siapa lagi... ngeehehe~~~

may ALLAH bless me.... and please.... no more test!!!!!!!!!






No comments:

Post a Comment