Sunday, April 18, 2010

OFFLINE.. perlu kah aku???

Salam... rasenya macam dah lame je tak update blog ni... padahal baru je 3 hari.. haha... ok kali ni... tak nak membebel panjang sangat... cume timbul satu persoalan dan persepsi kat dalam kepala aku ni... Perlu ke aku OFFline untuk seketika... bagi "menghormati" examination week???

heh!!.. macam susah kan... kalau setakat nak puasa FACEBOOK, YOUTUBE, PORTAL TV3, MYSPACE tu boleh lagi aku tahan... tapi macam mane dengan blog ni??... blog ni jela satu-satunye tempat aku melepaskan tension,geram,PANAS,kegmbiraan, kesedihan serta kerinduan selain member-member semua.... hhmmm.. macam mane ek??? nak OFFline ke or still je dengan kerja berblogging nie??

Fikir-fikir la FIKRI!!!.. result exam teruk jangan salahkan internet!!!...


No comments:

Post a Comment