Monday, April 26, 2010

Hati ini dilukai atau aku yang melukai..

Huurrmmm...
Hati ini dilukai atau...
aku yang melukai hatinya...
aku pun tak tau mane satu yang benar...
salah aku atau...
salah dia..
atau...
both of us yang salah...
hati aku perit...
kenapa sekarang...
kenapa bukan dulu....
kenapa dalam exam week..
aku tau kau baru abes mid-term break...
tapi..
aku memerah otak disini...
kau..
sanggup bangun seawal 4 pagi disana..
dengan alasan rapuhmu..
aku sanggup tidur lambat...
semua sebab kau...
tapi...
apakah balasannya...
apa yang aku dapat...
aku tahu..
aku tak sebagus kau..
tak sebijak kau...
tapi aku punya perasaan..
aku cuma insan yang kerdil..
mendambakan teman...
kenapa begini jadinya...
sukar untuk bertemu mu...
jauh..
pertembungan masa...
hilang kepercayaan..
kenapa semua masalah diletak ditangan aku..
aku kah pembawa masalah..
aku kah pencipta masalah...
atau kau yang lari dari masalah..
ataupun mungkin juga aku..
siapa benar..
siapa salah...
aku PARAH!!!


No comments:

Post a Comment