Monday, April 19, 2010

Baru je sampai Bab 2... ={

Monday, 19/04/10, 4.55 PM (lagi 1 hari nak FINAL)

Huh!!... baru je lepas balik dari study ECO415... niat nak balik tadi naik bus ngan Zul... tapi... tiba-tiba Shikin datang nak hantar pulak... huhu.. ape lagi... layan kan jela... hehehe... thanks Shikin....nak tau tak... hari ni... banyak benda yang aku belajar... bukan setakat ECO415 je... bende-bende lain pon banyak jugak.. haha.. tapi tak perlu la mention semua bende-bende tu.. hehehe.. paling suke... perkataan "awak-awak".. dengan "orang-orang".. haha... pening aku melayan geng-geng komander tadi...tak sangke pulak komander yang muke-muke ketat di padang kawad boleh bergurau senda sampai macam tu sekali.. haha... lawak laa.... satu komuniti yang perfect pada pandangan aku...

ok2.. dah-dah... ni nak cerita pasal ECO415 pulak... hari ni.. dari pukul 10 AM... sampai la aku baru balik tadi... agak-agak dalam pukul 4.10 PM macam tu...aku study Eco...study punya la study...sampai Chapter 2 je... haha... banyak jugak nak cover ni... hafal punya la hafal baru sampai subtopic Demand and Supply.... haha...dah name pon study kan??.. kepale otak mesti la penat... sakit gak tadi nak menghafal istilah-istilah tu semua.. haha...tapi macam mane pun.. thanks laa kepada kawan-kawan yang teman aku study terutamanye kepada Yo Zais.. Zatie.. Zul... and Alya... tyme aku rase kepala otak aku dah tepu nak baca Eco dah.. tiba-tiba Pija.. Jue.. and Siti Nordia.. datang... nak study kat tempat yang kitorang study... ingat nak study ngan dorang sekali... tapi tak boleh laa.. kepala dah tepu beb!!..hahaha.. len kali yer...

Owh!!! tak lupa gak.. thanks kepada Zatie lagi sekali.. sebab telah menyampaikan nasihat En.Kudin... kepada aku... aku akan ingat bende tu sampai bila-bila... Okie??...
haha... habis da hari-hari aku di faculty untuk hari ni... maybe mungkin (Tiru ayat Yo Zais).. besok sambung lagi... nak sambung study pasal "menatang" surplus ngan shortage.. haha... pastu.. kalau sempat nak study National Income...

ok laa... nak rest jap... kasi tenang sikit otak aku ni.....sebab malam ni nak perah lagi..nak study CTU553 pulak... Pagi study ECO415... malam study CTU553... Ok kot tyme management aku....ngeehehehe~~~

Buh~bye!!... =)

p/s: Zatie.. nanti "mesej" aku eh... enset batery dah penuh daa.. hahaha.. =P

No comments:

Post a Comment