Tuesday, April 20, 2010

Hati ini sunyi....


My lovely Mom, Mira, and Syuhada

Ibu dan Ayah


My lovely little sisters


hwaaa!!!!(nak nangis..)... tatkala examination week mula menjelma rinduku kepada kamu-kamu semua semakin menebal.. tebal dah macam buku calculus aku dah... IBU... AYAH... MIRA.. SYUHADA.... ku rindu untuk mendengar suaramu.. gelakmu.. tawamu.. tangismu... lawakmu.. amarahmu... bebelanmu..girangmu..oh Tuhan.. mengapakah kau menguji aku sebegini rupa... sudah hampir 2 minggu aku tidak mendengar suara mereka..adakah aku yang meminggirkan diri... atau pun mereka??.... tidak pernah ku meng..... AHHH!!! sudah-sudah... bapak sadis gile ayat.. hahaha...macam orang mati bini dah.. hahaha..=)

Tapi memang betul pun.. aku rindukan mereka semua... sejak enset aku rosak dah lame aku tak contact dengan family aku.. berhubung cuma sekadar mesej.. ape la sangat mesej.. tak puas... tak hilang pun rindu kepada mereka..nak minta restu pon??? hmm.. mesej juga...
Takpe la... mungkin ni satu ujian untuk aku... menjadi seorang yang tabah... tabah untuk berdiri di atas kaki aku sendiri... cuma ku harapkan setadah doa dari mereka semua.. untuk diri ini... yang bakal menghadapi peperiksaan esok...

moga-moga segalanya berjalan lancar esok... insyaallah...




No comments:

Post a Comment