Wednesday, April 7, 2010

Terima Kasih!!!

Jam dah 12.25 a.m.. tapi aku still tak leh tido...maybe dah tido petang tadi kot.. tu yang segar tu.. tibe-tibe aku terigat lirik lagu Terima kasih.. baru je dengar hari tu kat DSB (Dewan serba guna kowt.. lalalala~~).. sedap pulak girl tu nyanyi lagu ni.. suara die macam ana raffali..hehe.. so pekate aku berterima kasih jugak.. tak dapat face to face.. dapat buat dalam blog pun jadi laa..

Terima kasih Tuhan..
Terima kasih ibu..
Terima kasih ayah..
Terima kasih kakak..
Terima kasih Abang..
Terima kasih adik..
Terima kasih Cikgu..
Terima kasih Prof..
Terima kasih Madam..
Terima kasih Sir..
Terima kasih Kawan..
Terima kasih member..
Terima kasih Housemate..
Terima kasih Zul (sebab bagi pinjam enset)..
Terima kasih Yo Zais (banyak bantu aku selama ni)..
Terima kasih Ewan Pogo (selalu bwk aku yg berat ni naek motor n selalu cakap aku "PECAH")..
Terima kasih Jah (selalu dengar masalah aku.. walaupun tak semua)..
Terima kasih Zai (sanggup jadi partner aku dalam kelas Jepun)..
Terima kasih Zatie lombok.. haha.. (ko pernah belanja aku makan)..
Terima kasih Eva (ajar saya bahasa Sabah)..
Terima kasih Fieza Habib Ling (selalu buat aku tergelak)..
Terima kasih Alya (sudi keluar jalan-jalan dengan aku)..
Terima kasih Puterd (selalu buat aku serabut.. lalalala~~)
Terima kasih Fariq (jangan mangelabah selalu)..
Terima kasih Syazwan (sebab format lappy aku)..
Terima kasih Capek (selalu tumpangkan ketorang balik jati.. tenks walaupun jumpa 1 sem je.)..
Terima kasih Eein (bagi pinjam gelang)
Terima kasih Bella (bagi aku ushar enset ko)..
Terima kasih Jiha,Liyana,Izzati (sudi makan ABC dengan aku hari tu)..
Terima kasih "Dia" (buat aku sedih selama nie)
Terima kasih Siti Zakiah (sebab pernah ajar aku Account)..
Terima kasih Umi (ajak kiteorang join SAP Bowling)..
Terima kasih Fara Nadia Othman (sudi jadi kawan kepada seorang yang Nerd kat SEDAR dulu)..
Terima kasih Haqzim (ajar aku Matematik)..
Terima kasih Haikal (influence aku untuk improve my english)..
Terima kasih Nasrul (ajar aku ilmu kimia)..
Terima kasih Azfar (ajar aku dengar Heavy metal music.. haha)..
Terima kasih Irfan (selalu tumpangkan aku gi MC)..
Terima kasih En.Publisher (sebab selalu reject my art work)..
Terima kasih Kouru (you are my Idol..untuk melukis comic)..
Terima kasih Gempak+Utopia (selalu buat aku ketawa terbahak-bahak)..
Terima kasih...
Terima kasih.... terima kasih semua!!!!
kepada semua yang tak tersenarai dalam ni pun terima kasih gak aku ucapkan..
tak terdaya aku nak taip lagi.. hehe..
walau apa pun..
TERIMA KASIH..
Thanks..
Arigatou..
Syukran!!
pape lagi la yang berkaitan..
ngehehe...

Sayang korang semua..=P
and lastly..
Terima kasih Diri sendiri.. sebab berjaya menjadi insan yang berilmu dan berpengetahuan..
Terima kasih kepada semua.. kerana mampu mencorakkan kan Fikri Taufik dengan pelbagai warna yang menarik..

Luv U all!!! =p





No comments:

Post a Comment