Saturday, April 24, 2010

Family=Jalan-jalan..

Fuh!!!!... penat gila... hahaha.. baru je balik daripada berjalan-jalan bersama keluarga...heh!!..bapak ar... pukul 12.15 AM baru sampai rumah... ish2..tapi.. best jugak sebenarnya... sebab dah lama tak jalan-jalan dengan dorang semua... haha.. mane tak nye... asyik terperap je kat bandar Shah Alam yang agak sibuk tu.. penuh asap dan pencemaran.. hehe...

Kitorang semua ni baru je balik dari dari tempat yang paling "POPULAR" kat Muar ni.. heh!! Dataran Tanjung Emas...sesuai laa... tempat ni.. pagi.. jadi tempat bersukan dan berjogging... malam jadi tempat tumpuan keluarga, couple.. or sape-sape je laa yang nak lepaskan tension... hahaha... tenang.. kat tepi sungai kan...

Agenda utama pegi situ... haa.. aku pun tak tau... nak ambil angin je kot... sambil-sambil tu jeling-jeling expo yang ade kat situ... hehehe... ade la juga beli beberapa helai baju tadi... laaahhh!!.. sempat jugak.. aissshhh!!!.. hehehe... release tension... maklum laa... hidup dalam minggu stress.. EXAM!!!!. aduu... poneng den ni haa..

Lepas tu... kitorang berpicnik di malam hari... sambil makan roti john with some fizzy drinks.. dah lama tak buat macam ni dengan family.. hehe... seronok.. bila la agaknye nak buat macam ni lagi... lalalalaa~~.. haisshhyy!!!... duduk kat rumah ni... kerja makan je... heh!!!.. kepada kawan-kawan semua.. jangan terkejut la eh kalau tengok aku balik Shah Alam nanti.. Tembam!!. hahaha... ni la impak negative bila balik rumah... takde kerja lain... MAKAN je tau.. hehehe...


Roti John yang kitorang makan tadi.. heheh.. dah tak cantek... coz da sejuk

Ibu.. Ayah... Mira... Syuhada... luv ya so much!!! =(D



2 comments:

  1. haha... nanti kite makan same2 eh... beli kat hakim... besh2... =)

    ReplyDelete