Friday, April 30, 2010

Sejuknye!!!.. sedap tido..

Agak sejuk cuaca petang ni.. maklum laa.. baru je lepas hujan.. tyme2 macam ni.. memang sedap tido.. nak study Math Logic pun tak boleh daa.. Daya tarikan "Graviti Tidur" lagi kuat... memanggil-manggil aku.. melambai-lambai.. suruh aku naik atas katil.. then tido.. haha... Isshhh!! fikri... tak elok laa tido lepas asar... Tak bagus untuk IQ.. hahaha... dh2.. pe aku merepek kerepek ni.. =)

Tyme petang-petang mcm ni dapat makan MEE BANDUNG best gak kan???.. Aiisshh!! rindu kampung halaman ku.. MUAR terchenta~~.. heh!!.. asyik ingat makan je aku ni kan.. mane tak tembam.. sampai si ZATIE pon panggil aku si gemOk.. haha... thenks ye ZATIE...

sebenarnye bosan petang-petang ni.. ONline jap... ushar-ushar facebook.. tengok dashboard blog aku... ade tak post-post yang agak latest.. ushar punya ushar.. ade laa beberapa.. antara nya di blog Cghencu.. Suka-suki Cik Comot dan blog CitcitaM... haha.. betul ke tak aku eja ni.. heh!!.. masing-masing daa pandai ber-blogging sekarang ni..macam- macam post aku baca.. hahaha... rindu anak sedara laa.. teringat kat drama KOREA laa.. post merepek pon ade.. haha..aku tak cakap post tu merepek.. tapi penulis post tu sendiri yang cakap.. hahaha... =).. ntah ape die ngarut kali ni pon aku tak tau.. HEHEHEHE!!!.. jangan marah yea ZATIE... aku gurau.. je..

hurm..tu jelaa yang aku nak ngarut petang ni.. tak banyak bende nak cakap.. lack of IDEA.. maybe sebab exam week kowt!!... tak bole fikir panjang... Then ape yang aku tau malam ni.. si FIEZA HABIB ajak aku berNLCS... tak tau laa nak pegi ke tak.. hal ni kene tanya Abe YO dulu... hehe..=)

ok laa.. buh~bye!!!.. for now..


No comments:

Post a Comment