Friday, April 23, 2010

"Ko Free Tak Minggu Ni"...

Guys!!! or gurls!!!!. please laaa... stop asking me "KO FREE TAK MINGGU NI"... please... please sangat-sangat.... aku tengah exam week ni weh... korang tak kesian ke kat aku ni... bertungkus lumus memerah otak nak jawab exam... jadi.. jangan laa buat aku jelez... aku tau laa korang dah abes exam... aiisshhh!!!.. aku takde mase ni nak pikir-pikir or organize plan nak pergi jalan-jalan nie... takde mase nak pikir pasal lepaking and enjoying buat masa sekarang... so.. please.. understand my condition.... and.. again!!!.. dont make me jelez... hahaha...

hahaha... and btw... pray for me... lulus in all subject... tak mo laa ade sangkut-sangkut.. heh!!... AND.. for those yang dah abes exam!!!... enjoy la your time... then.. bila exam aku dah abes nanti.. baru la korang bole tanye.. "KO FREE KE TAK MINGGU NI"... heh!!..

but.. untuk beberapa minggu ni... stop asking me about "that stupid" !!!! question... PLEASE!!!!!... =D


No comments:

Post a Comment