Thursday, April 15, 2010

Final=Fikri gelabah!!

Hahaha.. tau pun gelabah... orang suruh study.. online je memanjang... ni dah betul-betul nak dekat baru nak terkocoh buat kerja... bace nota ni tak masuk...nota tu tak masuk... nota hilang la... nota tak lengkap la... semua dah tak kene... kepala dah serabut... rambut dah macam mop!!! mop yang baru lepas guna...hahaha... hati nak meletop... kepale otak nak bersepai.... OK!!!... Fikri... bila ko nak study betul-betul ni.... insaf laa... cuba tengok jadual kat bawah nie!!!!! kalau tak insaf gak tak tau laa..

sila lihat menatang ini:
  • Rabu, 21/04/10, 2.15~5.15 pm-- ECO415 (Economy)
  • Khamis, 22/04/10, 9.00~11.00 am-- CTU553 (Hubungan Etnik)
  • Rabu, 28/04/10, 2.15~5.15 pm-- MAT 523 (Linear Algebra II)
  • Isnin, 03/05/10, 2.15~5.15 pm-- MAT 422 (Mathematical Logic and Proving Techniques)
  • Jumaat, 07/05/10, 8.30~11.30 am-- MAT 491 (Calculus III)
Dan ini lah tyme table paper final aku... cuak weyh... hari ni dah 15/04/10... lagi berapa hari je... preparation still tunggang langgang lagi...banyak lagi tak cover... ECO 415... bab yang depan-depan tu... nak kene hafal graph... sangat banyak ye graph die...

Aku sangat takut sekarang ni... nak meluahkan kan perasaan tak tau kat sape... so.. luahkan kat blog jela.. Jadi.. Kepada geng-geng CS228, group CS2282A... semoga berjaya la... dan tabah menghadapi Peperiksaan yang bakal tiba ni.. dah alang-alang tu... aku tulis laa sekali pasal bende ni eh... hehehe.. Nak minta maaf kepada korang semua.. if ade silap or terkasar bahasa.. kutuk mengutuk ke.. kata mengate ke... umpat mengumpat ke... maybe aku tak sedar... aku ade buat silap... jadi... harap segala yang mungkin aku ade atau dah buat tu di ampunkan.. halalkan makan minum... ilmu-ilmu yang korang kongsi.. eh??...Dan selamat berjaya... jumpa lagi sem depan...



p/s: jom study!!!!!



No comments:

Post a Comment