Tuesday, April 20, 2010

Buat baik dibalas baik.. buat jahat dibalas "baik".. =)

Salam... haisshyy!!! salam satu Malaysia.. salam examination buat semua pelajar UiTM... terutama nya.. my coursemate!!!... selamat menduduki peperiksaan...

haha.. sepanjang perjalanan kite bersama mengharungi proses pembelajaran yang agak memenatkan di UiTM ni... aku harap.. aku tak ade laa menyinggung perasaan sesiapa... but then.. kalau ade... MINTA MAAF la BANYAK-BANYAK... sorie sangat.... huhuhu.. minta maaf kat blog jela... nak face to face.. hmm... aku ni pemalu.. lalalala~~.. tak... bukan nye ape... dah dalam minggu-minggu exam ni... memang susah nak nampak muka korang... nak berhubung just message.... tak pon ber-facebook... tapi nak buat camner.. aku tengah berpuase facebook skang ni... kalu tengok pon just dari profile member-member yang len... aku tak bole bukak my account... dah janji...haha...=)

hehe.. so.. mari la kita bermaaf-maafan antara satu same laen.. jangan ade perasaan benci membenci antara kita.. okie??? aku sayang korang...tak benci korang pon sebenarnye... korang baik dan "baik" sangat kat aku..tak terbalas budi korang semua.. yang mane ajar aku study laa.. yang belanja aku makan la...semua aku ingat... aku nak balas balik.. tak terdaya... tak termamapu... terima kasih laa semua... itu je ayat MAGIK yang mampu aku ungkapkan dari mulut aku ni..... dan terima kasih lagi sekali sebab sudi nak berkawan dengan aku...aku ingat kan takde sape yang nak kawan ngan orang selenge macam aku ni... TERIMA KASIH SEMUA!!.. mak aku cakap... orang yang buat baik akan dibalas baik.. moga ALLAH membalas kebaikan korang semua... yang mane berbuat jahat pon tetap akn dibalas "baik".. tuhan maha adil..hehehe..

Jadi member-member CS228..terima la pantun aku ni..

pegi workshop search for playar,
playar di simpan di dalam peti;
Hutang korang boleh aku bayar;
Budi korang aku simpan sampai MATI...

so.. korang.. wish all da best~~.. jawab la first paper esok betol-betol.. ECO415 dan lusa CTU553..
Insya'allah gred A.. amin...


No comments:

Post a Comment