Saturday, April 3, 2010

Test Linear Algebra.... susahkah??

7.45 pagi tadi... aku dah siap sedia dah untuk menghadapi test linear algebra yang entah sepatah haram pun aku tak paham...Tiba-tiba...dalam pukul 8.15 pagi... ade sorang member ni mesej aku..

"Fikri.. aku tak datang ari nie.. aku amek test ari isnin"

Lepas baca je mesej tu... aku terus berbelah bahagi... dilemma.. nak amek test ke tak nak....
then... aku mesej Zul...aku cakap nak buat test hari isnin.. die bukan main gelabah lagi... seboleh-boleh nak buat test hari ni jugak.. aku pun ikut kan jela..

Masa on the way.. nak pergi fakulti.. ade pulak...lagi sorang mamat ni... dia pun ajak aku.. buat test hari isnin... tapi... takpe la... aku dah pasang niat hari ni nak buat test... redha jela.. boleh jawab ke.. tak bole jawab ke... balun je... yang penting test aku dah lepas....

hehehe.. aku rasa... daripada 4 soalan tu... satu pun tak confident betul..HAHAHA.. ape boleh buat.. orang suruh study semalam.. aku boleh bantai tido.... padan muke...

so... sekarang nie siap sedia jela.. tunggu result yang mendatang... bagus.. baguslaa.. teruk.. teruklaa... (T_T)...



No comments:

Post a Comment