Friday, April 23, 2010

Finally... HOME!!!.. =)

Salam... huhu... baru hari ni aku sempat nak update blog ni.. semalam tak sempat laa..penat sangat...sampai rumah dalam pukul 5 PM laa.. lebih kurang..haaa.. nak tau tak... aku sekarang ni ade kat rumah.. heh!!!.. exam tak abes lagi.. tapi dah balik rumah.. Oh!! Muar terchenta~~.. hahaha.. kepada kawan-kawan yang tak balik tu.. jangan jeles yea.... huhu seronok berada di rumah.. aman damai je... tak fikir masalah laen dah.. hahaha.. padahal rabu depan ade lagi satu paper.. tapi sekarang ni buat bodo je dulu... kasi amek feel dulu.. wahh!!.. tak bole blaa..

Heh!!.. buat masa ni baru je habis 2 paper.. ade lagi tiga paper yang menanti.. Linear Algebra II, Math Logic and Proving.. dan paper "tergila pecah kepala"~~CALCULUS III.. hahaha.. mati nak jawab paper yang last ni.. hehehe..

First paper dah la macam haram soalan die... jawab pon same laa.. macam haram gak... tapi nasib baik laa.. second paper ok sikit...CTU553.. kau laa pengubat hati yang sedang berduka... heh!! nasib baik kebanyakan yang aku baca keluar.. hahaha.. berkat petolongan ALLAH and doa restu parents... tu sebab bole buat tu... steady je jawab!!. hehehe.. thanks juga la kepada En. Mahyuddin yang telah menyuntik sedikit semangat pada aku pada malam sebelum paper CTU553... hehe.. walaupun IM kat facebook chat je.. tapi.. memberikan impak yang agak besar tyme aku nak jawap paper tu.. lalalalaa~~

hoho.. hari ni... aku nak habiskan mase aku kat rumah sehari suntuk.. dengan aktiviti makan memakan... HAHAHA.. nak suruh mak aku masak banyak-banyak.. makan sampai my guts meletop.. hahaha.. balas dendam ni... dah lame tak balik rumah.. dah lama tak makan makanan yang mak aku masak.. haa.. sekarang tiba la masenye nak balas dendam!!! heh!!.. makan TIME!!!!!

No comments:

Post a Comment