Monday, April 19, 2010

Boleh ke??

Monday, 19/04/2010, 1.22 AM

Boleh ke?? haa... memang tak boleh.... ape yang tak boleh tu???... hahaha.. tak bole la nak OFFline... tapi hari ni berjaya juga aku berpuasa Facebook, YouTube, Portal TV3, and Myspace... haa... cume blog ni aku tak boleh nak tinggal kan...

sebab... segala yang terbuku di hati perlu di luah kan.. Sebenarnye... Kerisauan dah melanda diri ni... takut plus cuak plus menggelabah dah start menguasai diri ini... paper ECO415 dah semakin dekat... semakin hampir... tapi... anjakkan paradigma masih tak muncul-muncul lagi dalam diri ini...haha.. aku rasa aku perlukan khidmat nasihat.. nasihat dari seseorang seperti Tn. Hj. Shafie.... haha.. tak bole blaa.. tapi itu la hakikat nya....

Jap-jap!!!..Haisshhh!!! yo ni.. sedap pulak lagu yang die bukak ni.... melayan perasaan tyme aku tengah tulis post ni... Lagu KIMIA... penyanyi...MELDA AHMAD.. nak tau lebih lanjut nanti search sendiri ye kat internet... kat laman sesawang kegemaran korang.. YouTube...

Dah2.... cukup ngan lagu tu... sambung balik pasal kerisauan aku...nak buat ape pun aku dah tak tau dah... bace pon tak masuk-masuk dalam kepale otak ni... uurrrgghh!!!... sabar Fikri... sabar... pekata tido dulu.... nanti pukul 4 pagi bangoun... sambung study.... anda boleh buat punye... Gambatte kudasai!!!!... haishh!!!!.... ECO415... kenapa la susah sangat untuk mencintai dirimu seperti mana aku mencintai MAT422....HAHAHA!!!... cinta ke kat MAT422.. aduu... payah!!!..
Ya ALLAH... bantu la hambamu yang sesat ini....


No comments:

Post a Comment