Monday, April 5, 2010

Muzik-muzik dan Aku

Haii!!... good morning Mr.Monday...jam menunjukan pukul 5.15pagi..huhu.. hari isnin yang agak indah untuk minggu ni..(ade test Japanese kejap lagi.. jangan lupa..).. mula-mula aku nak cerita pasal trip to UKM hari ahad hari tu.. Festival Seni.. segala persembahan dipersembahkan oleh pelajar Kokurikulum kebudayaan UKM sendiri... aku terpakse pergi.. sebab nak buat assigment.. semua pelajar Gamelan UiTM perlu menyiapkan satu report related to this festival.. we all semua kene make some review pasal persembahan dieorang(student UKM).. especially persembahan gamelan...





Haha.. tapi bukan ni niat aku update blog ni sebenarnya.... aku nak cerita pasal Muzik-Muzik.. petang ahad tu...mase aku tengah tunggu bus nak gerak pergi UKM.. tiba-tiba Jah mesej:
"Fikri!! ko msk tv!! haha"

aku buat bodo jela... bajet masuk tv gambar belakang badan je.. macam sebelum-sebelum ni kitorang pergi rakaman Muzik-Muzik...then.. Jah mesej lagi..

"tak(bukan belakang badan)... muke ko, tgh xcited"

Lepas aku bace mesej tu aku tegelak sorang2.. sampai Daus.. budak kelas gamelan aku pun terkejut..HAHAHA.. lawak la Jah!!!.. sanggup mesej aku.. pasal mende ni.. dalam hati aku mase tu.. takpe la... nanti aku tengok Muzik-Muzik kat catch up tv...BTW.. thenks la Jah sebab inform kat aku..and yang lawak lagi.. ade sorang member aku ni siap call..

"Weyh!! ko tengah tengok konsert ke sekarang ni?? aku nampak ko dalam muzik-muzik..mende tu live kan??"

HAHAHAHAHA... aku tegelak sorang2 lagi.. mase kat bus stop..(giler ke??)...

Dan sebagai hasil aku tengok catch up tv tadi.. Ha'ah!!! memang muka aku.. muka mangat giler.. nak tegelak aku tengok muka sendiri... tapi.. bukan aku sorang je.. muke Zai pun ade sekali... HAHAHA.. korang tengok la sendiri gambar ni...

Hahaha... muka Zai dengan Aku..xcited giler..




No comments:

Post a Comment