Saturday, April 3, 2010

Apabila enset ku rosak!!!









Damn!!!!!!! tyme-tyme macam ni la pulak enset aku nak rosak... dah la petang ni aku kene pergi UKM... then.. kalau enset dah rosak... macam mana nak contact orang...tak tahu la ape sebab menatang ni boleh rosak... maybe sebab terjatuh mase kat kereta Fuad hari tu..Then.. sekarang ni... dah rosak dah... enset masih lagi bernyawa.. tapi.. screen putih je... hurmm...

apa laa nasib aku hari ni... dah la jawab test linear macam haram tadi... pastu enset pulak rosak... huhuhuhu... nak menangis jugak laa hari ni... enset rosak.. semua bende tak kene... nak call member tak boleh.. nak call ibu.. call ayah.. call lecturer... aduuu... susah la... takkan laa nak beli enset baru pulak... duit pun dah kontang dah... duit syiling banyak la... waaa... kenapa misfortune menimpa aku pada hari ini...

So.. conclusion nya... En.Mohd Taufik perlulah menyediakan banyak-banyak-banyak-banyak duit untuk saya... saya mahu beli telefon bimbit baru... hhwwwaaaaa!!!!!!!!!!!!! why??? why???
ayah..... nak enset baru... huhuhu...nak jugak.. nak jugak... (T_T)...



No comments:

Post a Comment