Friday, October 8, 2010

I hate u no more..

haluuu...
its been so long.
tak update this blog kan??
fill this blog with my brand new entry..

as usual... my blog ni da jadi my diary..
so... why not i start my new post with this ayat...
"dear Blog... today... i felt like..."
ececece...
macam a bit skema kan..
haha.. this is blog.. so...
i prefer to post something lite 
and easy to read..
xmo yang "heavy writting"..
hehehe... dah2... melalut daa ni...


oke... previously...
it is from my past actually...
ade la someone ni..
yang i really2 hate so much!!
tapi skang...


da tak hate die lagi da...
i hate u no more..
nak tau knp i tak benci u lagi..
sebab u telah menyebabkan
i tukar my perspektif terhadap beberapa perkara
yang sebelum ni i nampak macam sangat 
tak berkenan dihati...
"ayat ape la aku taip ni???!!!""
berterabur grammar...
huh!!. paham tak??


you broke my heart once..
but its ok...


eh!!.. ape ni...
ngarut pe la aku ni????



No comments:

Post a Comment