Tuesday, May 11, 2010

Rumah Oh rumah.. =)

Alhamdulillah... sampai jugak aku kat rumah.. heh!! semalam la... hari isnin... hari ni da selasa kan... takpe-takpe... yang penting da sampai... Aku sampai rumah lebih kurang pukul 12.45 PM la macam tu... naek bus... parent aku tak dapat nak amek... ade hal laen kowt.. takpe la... aku balek naek bus je... hehehe..=).. barang-barang aku tinggal kan je kat rumah sewa... malas nak bawak banyak-banyak.. hehehe..

Aku punya ticket semalam.. nak balik Muar..pukul 9.30 AM.. so lebih kurang pukul 8.00 AM aku da get ready la nak bertolak... kalau ikut plan asal... Yo Zais nak hantar aku gi bus stand... tapi tukar plak... ika housemate Jah nak hantar... hehehe.. ape mimpi aku pun tak tau... bagi hint sikit je kat ika.. pastu trus die ON nak hantar aku.. HAHAHAHA... Thenks IKA....

so..lebih kurang pukul 8.10 AM ika ngan Jah sampai kat depan 7-E... haaa.. pastu pe lagi... bertolak laa... sian plak ngan ika... dah la ade exam pukul 9.00 AM..pastu hantar kitorang plak.. huhuhu... besar pengorbanan ika.. HAHAHA..=)..

Then da sampai bus stand...tunggu la bus... bus aku pukul 9.30 AM.. bus Jah pukul 9.15 AM.. tapi bus aku sampai dulu.. hahaha.. so aku gerak dulu.. tinggal laa Jah keseorangan.. hahaha.. tapi tak lame kot.. bus aku gerak pastu bas die pun sampai... hehehe..Then.. kat dalam bus aku tido je... sampai la kat Muar.. haa amek ko jajan... daya tarikan "GRAVITI TIDUR" aku da sampai... heh!! pastu nak balik rumah.. takde sape nak amek... ayah aku keje lagi.. belom balik.. so balim rumah naek teksi jela... hmmmm... sampai rumah dalam pukul 1.00 PM macam tu... makan-makan.. pastu tu tido lagi.. hahaha.. =)


No comments:

Post a Comment