Tuesday, May 4, 2010

Fuhhh!!!

Alhamdulillah.. at last... abes jugak paper Math Logic semalam... uisshhh!!!.. lau nak di pikir-pikir kan semalam... macam orang gile aku jawab paper.. aku tak tau laa.. nak cakap soalan die susah ke senang... sebab aku pun tak tau.. ape yang aku jawab... maen hentam bantai je... goreng sana sikit.. sini sikit.. hahaha... last-last dapat gak la jawab.... tapi ntah ape aku pun tak tau.. hehehe..Haram anak Harun betol soalan die.. hahaha.. =).. aku rasa aku confident jawab soalan No 3 je.. sebab.. tu soalan past year... naseb baek aku try buat soalan tu mase tengah study ngan Yo.. bOnus untuk aku!!! haha.. =)...

Tapi.. takpe la... yang daa lepas tu lepas laa.. nak buat camne.. heh!!.. bak kata kawan aku..."ape yg patut aku buat ialah bertawakal..Aku dah buat sebaik mungkin.Aku percaya pada diri aku.".. haa.. tu laa yang die cakap.. heh!! sekarang ni aku just boleh redho je dengan ape yang aku jawab semalam... yang penting sekarang ni... aku nak kene fokus pada paper yang last.. CALCULUS III.. haa.. ni pon lagi satu MUSIBAH jugak.. tak tau laa macam mane aku nak menjawab paper ni... susah tahap nenek kebayan!!!... hahaha... =)..

huhu... kene strugle sikit kot... hmmmm... PAYAH!!!!.. ape-ape pun wish me luck!!!... untuk menghadapi paper terakhir ni.... =))


No comments:

Post a Comment