Friday, March 19, 2010

Class Eco.. me.. locked =(

Sebenarnya.. sangat seronok bila kite try nak study Eco.. sekarang ni baru aku nampak flow die macam mane.. Now.. Aku tengah study 'bout National Income.. Ape itu GDP,GNP,NNP dan semengarut dengannya..Circular Flow of Two sectors pun senang je nak faham...btw...sangat khusyuk aku study pada hari jumaat yang mulia ini..Tapi..
malangnya.. aku tak dapat study dalam kelas.. bersama rakan-rakan yang lain..

Huhuhuhu... hwaaaaaa!!!! cedey2 (T_T)... tak dapat jumpa Pn.Musalmah.. Lecturer aku yang terbaik.. cool je..tak pernah nak marah...yang sebenarnya.. ade kisah yang telah terjadi disebalik kesedihan aku ini.. Pagi tadi.. Ewan dengan Yo Zais dah kejut aku.. nak pergi kelas math logic.. tapi aku rase tak larat sangat.. so, assume class cancel je laa.. wahaha.. jahat sungguh aku.. TAPI... aku dh pasang niat dah... nak pergi klas Eco.. then lepas dua orang mamat pecah ni dah membelah kan diri.. aku pun bangun.. siap-siap nak pergi kelas..

Bukak je pintu depan.. DAMN!!.. WTF.. macam mane nak pegi kelas ni... Elok je..chain besi.. dililit-lilit punya la lilit dan diselangi dengan mangga.. ya ALLAH.. grill kunci upenya..aku dah la tak duplicate kunci umah lagi... Haiisshh!! punah harapan nak pergi class Eco..Nampak gayanye...cuti umum laa aku hari ni...
hehehe.. tapi best gak. kalau tak "CUTI".. tak dapat la aku update blog ni kan.. hehehe..

so, the moral of the story.. pesan dulu kat member-member.. tinggalkan kunci umah untuk kita.. kalau belum duplicate lagi(dedicate kat diri sendiri.. wahaha..)....OkiE!!!.. o_O

No comments:

Post a Comment