Sunday, March 21, 2010

Antara Karaoke & Partial Derivatives

Petang tadi.. pergi karaoke.. kat PAS.. perlu ke sebenarnye.. macam tak perlu je kan.. HAHA.. yang sebenarnye perlu ye tuan2 and puan2 semua.. kasi hilang tension.. kepala dah bengong.. hari selasa yang akan tiba.. ade kuiz calculus III.. chapter berape entah.. pasal Partial Derivatives.. not to difficult nor to easy.. suam-suam kuku laa level die.. so sekarang ni.. aku kene cover 3 subtopic kot.. find natural domain, limits and continuity.. so..2 days to go.. belajar la sehabis baik.. kuiz-kuiz sebelum ni dah laa macam haram... (T__T).... nak buek camno lagi eh... den dah kecapekan dah.. haha...



menatang ape laa nie..


aishh!!! graph die pun dah pelik dah aku tengok

Okey-okey... sudah-sudah la citer pasal calculus yang macam haram susahnya pada sem 2 ini.. aisshh!!..Kita sambung cerita pasal pergi karaoke petang tadi ye... seperti biase.. otai-otai karaoke macam Yo Zais, Nur Ashikin Sufiza, Ewan Pogo (haa.. yang ni tak tau la otai ke tak.. tapi die ni si tua laa..), and sudah semestinye aku la pergi berkarok beramai-ramai.. Zul ikut.. tapi tak nak join.. Segan kot.. suare sumbang...WAHAHAHA.. sorie Zul.. gurau je... This is our second tyme.. use 15song's room...dulu dah pernah guna dah... then sekarang guna lagi.. hehehe.. so.. bayaran untuk semua.. Hmmm..kene la RM15.. hehe.. dah name 1 lagu seringgit..

Karaoke punya karaoke.. sampai kering tekak aku.. suare pun macam nak hilang dah.. banyak lagu kot yang we all nyanyi.. lagu KAU AKU laa.. FANTASIA BULAN MADU laa.. MAHAKARYA CINTA laa.. MENGINTAI DARI TIRAI KAMAR laa.. macam-macam lagi la..kira la sendiri.. ade 15 kan..haha.. penat pun ade jugak.. tapi.. ape yang penting.. hilang sikit ketensionan aku ni.. gian si Ewan Pogo nak karaoke pun dah terbalas agaknya... (o_O)

p/s : pasni kalau karaoke lagi.. tak amek lagu high pitch lagi laa.. sakit tekak bhai!!!


No comments:

Post a Comment