Thursday, March 18, 2010

Blog walking?? ape tu??

Ade member suruh aku buat Blog walking.. Mula-mula dengar.. menatang ape la blog walking ni..then tanya punye tanya.. rupa-rupanya blog walking ni macam jalan-jalan cari makan. Walau pun cara ini sangat memenat dan meletihkan jari, mana taknya, kita terpaksa meninggalkan kesan dan jejak kita di blog orang lain, tetapi harus di ingat, ianya sangat berkesan dari kita mengharapkan blog kita berada di senarai teratas carta search engine sama ada Google ataupun Yahoo (hahaha.. giler perasan aku nie..post baru 3-4 kerat nak jadi top..=P)... Bukan senang nak berada pada senarai teratas pada search engine.

Yang penting.. we only need tu tinggal kan kesan on shout out box tak pun dekat comment box blog yang kita visit tu..Then, use the language yang sedap di dengar la ye..biar nanti orang lain boleh jenguk-jenguk kita punya blog pulak.. hehehe...Berilah kata-kata semangat dan membina tentang blog yang di jenguk tu.. walaupun pada hakikatnya blog tersebut memang hampeh dan mungkin menyebabkan kita menghamburkan kata-kata k#$^t. Jangan lupa, letakkan url link blog kita jika berpeluang... haa.. yang url ni untuk kite mencapab ye kawan-kawan..

So, selamat ber-blog la aku ucapkan(ucap kat diri sendiri).. hehehe.. penat gak ade blog ni.. kene selalu update.. kalau tak bersawang la laman sesawang blog aku nie.. =P


No comments:

Post a Comment