Friday, September 3, 2010

Test Jepun Tamat!!! tapi result ODE.......

Akhirnya...
tamat gak test jepun...
segala penat lelah aku menghafal
terbalas.. walaupun dalam mase 5 minit je..
pagi tadi... pegi bilik sensei..
semangat giler...
pukul 7.45 AM da gerak...
sampai2 da pukul 8 AM..
pastu buat reading ngan oral test...
pergh!!! sangat LANCAR ok!!...
dan test tu berlansung selama 5 minit je!!..
mak aih!!.. penat2 aku datang awal 5 minit je..

haha.. tak pe..
yang penting da habis..

haaa.. cakap pasal oral test..
aku buat ayat baru...

da tak pakai da ayat "saya suka makan nasi" tu..
naim da GUNA... hahaha..=))

so dengan spontannye di depan sensei aku buat ayat baru..
wahahaha..

1. watashi wa supun de tomuyamu o tabemasu. [saya makan tomyam dengan sudu].
2. tomuyamu wa oishii desu ga, karai ryori desu. [tomyam makanan yang sedap tetapi pedas].
3. tomuyamu wa yumeina ryori desu. [tomyam adalah makanan yang terkenal].

haaa.... sekali jalan je...
phheww!!! lega...

then da settle semua...
balik laa...
sensei siap ucap selamat hari raya lagi..
malang nya bukan dalam bahasa jepun..
heh!!!..

pastu aku terus gi faculty...
lepak2 jap..agak2 da nak dekat pukul 10.30 AM..
aku masuk DK1...
kelas ODE...
tapi hari ni belajar sikit je...
pastu Pn Hashimah pulang kan balik result test hari tu...
tengok2.. aku dapat...............
hmmmm..... bole la.....
walau pun sangat tak bagus.....

Pn cakap markah paling rendah dalam 14.5 /50...
and nasib baek la.. aku tak tergolong dalam range markah tersebut..
Alhamdulillah...
heh!!..

ok la...

malas nak taip panjang2.. penat... tadi buka pon makan buah kurma je..
malas nak pegi beli makanan... jap lagi kang baru nak pegi beli..

hoo... dan di kesempatan ini.. aku nak ucap kan SELAMAT HARI RAYA kepada semua!!
bye~~



No comments:

Post a Comment