Wednesday, September 1, 2010

Lappy rosak!!! bahagian II

hadoii!!!

kalau entri sebelum ni...
korang da tau kan..
yang adapter aku rosak...
so.. tak bole la nak bukak lappy..

nak buat macam mne kan..

haaa...
semalam...
nga duduk2.. ade mesej masuk..
tengok2.. dari Yo Zais..

"Laptop ko kne sambar Petir ke?"

tapi... aku x balas... xde kredit... sori la ye.. kegawatan ekonomi..
nak topup susah..
hahahaha... =))

so... mesti ade yang tertanye tanye kan... macam mne adapter aku bole rosak
dan HANGUS!!!..

citer die macam ni...
malam hari isnin lepas..
nga sesedap dok online.. tetibe rase haus...
gi turun bawah jap.. beli air..[perlu ke citer pegi beli air??!!!]
pastu.. da setel semua.. aku naek la balik...
TETIBE.. mood rajin nak mengemas datang!!

so.. aku pon kemas la bilik..
mata aku malam tu..asyik tengok je extention plug...
RIMAS!!!!
ok!!
RIMAS!!!
serabut... da macam hutan simpan da..
dengan wyre bebelit-belit..
aduuu!!!!... so... dengan rajin nye... aku pegi la uraikan satu persatu wyre tu..
nga khusyu' wat keje tu... ade satu menatang yang menyebok!!

Haa.. nak tau tak.. menatang tu ape??.. ADAPTER aku la...
aku nek geram... mende-alah tu menyebok..
pe lagi... PakK!!![bunyi aku campak adapter tu..]..
dan dengan tetibe...
Paapp!![bunyik black-out..]
heh!! black-out.. ade bunyik eh??

haishh!!.. disebab kan perbuatan aku tu..
1 rumah black-out...

member bilik sebelah bengang je..
assignment tak sempat save!!

Hoi!!! ko nak taip balik ke ???!!

hahaha...pastu...
semua da setel..
da terang balik semula..
aku.. try la nak bukak balik lappy..

tapi malang nye..

adapter telah hangus dan berbau hangit!!
ok!!
hangit!!..

tapi... nasib baik la..insiden itu tak 'meragut' nyawa Lappy aku...
haishh!! selamat!!!.. huuuh...

walau pon lappy aku masih bernyawa.. tapi tak tahan lama..
sebab pe??.. batery KONG la!!!...
hadoi!!.. kan susah nak online skang ni... hmmm...

nak buat cmne kan.. da nasib..
salah sendiri pulak tu kan??

terima je la...



No comments:

Post a Comment