Sunday, September 12, 2010

Raya..

huh...
penat la dow..
bak kate 日本人.
たいへん ですね!![taihen desu ne!!..]

walaupon aku マレーシア人
aku nak taip dalam 日本語
so..

aku punya pasal laaa..
hahaha..
ok2... jom cita pasal..
ハリ ラーヤ。。[Hari raya]
walau pon raye ni macam tak raye je...
seperti mana yang aku da agak..
tapi... badan memang penat giler..
nak melayan semua yang datang bertandang..
hadoi!!..

siyes penat..
tak tipu..
nak update banyak2.. malas..
ni jela yang aku mampu taip..
hahaha...

tak bole bla kan...
takde rase mood raye la taon ni..
walaupon duet raya berkepuk-kepuk dapat..
tapi..
takdak feel la..

haha...
bosan...
nak kuar bejalan pon malas gak...
so dok la umah... hehe!!..
rindu plak kat UiTM..
wahahah.. nak balik shah alam!!!!
kebosanan duduk kat muar...
balik kampung..
dapat jumpe sedara mara sekejap je...
pastu balik rumah...

dok teperap dalamn bilek...

hmmm......

sangat bosan...
hailaaa nasib...

p/s:motif entri... luahan perasaan yang tengah berkecamOk!!!

2 comments: