Monday, February 7, 2011

ngantok tapi cergas

tatkala orang ramai sebok
dengan kekalahan Chelsea pada malam ini..
kecoh sekampung...
mengherdik si Torres..
aku hanya duduk menghadap lappy kesayangan ku..
keseorangan...
kesepian....
dan kebosanan...
menanti berokben saya yang lembab seperti kura-kura...
untuk menigkatkan speed nye..
bersengkang mata berusaha menyiapkan assignment
Time Series and Forecasting...
yang berhari hari aku buat..
ceh!! padahal baru 3 hari..
bace buku Dr. Alias yang penuh dengan ayat2...
serta typing error nye...
aishhh!!! membuatkan hatiku menbara di malam hari...
walaupun mata ini menidakkan kengantukanku...
tapi aku tak dapat bertahan lagi...
kepala ku kini seakan-akan berputar melayang di kayangan..
mencecah cloud 9...
feel like a blizzard...
like a G6...
aiiiiiseyhhhhh!!!!!...
ape daa yang aku mengarut ni...
hessshh!!!...
membazir kan mase senggang betol lah!!...
mmmmm...
cane ni.... mata da rase ngantuk...
tapi badan tak membenarkan mata ni untuk 
di pejam..... cergas semacam je...
bole plak menaip entry time pagi2 bute ni....
naseb baek tak bute mata aku menghadap lappy ni...
member katil sebelah dah sedap tido..
lena di ulit mimpi....
perggghh!!!
indah sungguh alam mimpi..
laaaahhh!!!... 
mengarut je keje... aissshhh!!
hhmmmm.. nak tido pon mcm tak selesa..
banyak bnde nak kene pikir...
mengalahkan bisnes men..
masalah kecik di anggap macam masalah dunia...
September 11 pon tak dapat nak menandingi
masalah yang aku hadapi sekarang ni...
hadoi.....
tiap2 sem ade je masalah!!...
cane nak buang masalah ni yek....
life as a student memang macam ni ke??
serabut memanjang!!!..
tiap2 hari serabut...
rambut aku ni pon da macam sabut kelape dah!!..


hmmmm....
bila la sume masalah ni nak hilang!????????


p/s: luahan hati si pengantuk~~~ =_=*


No comments:

Post a Comment