Saturday, February 26, 2011

Budak lelaki tak boleh laa dengar lagu korea!!

haaa... amek ko jajan....
berape punya panjang la tajuk entri ni...

"Kau ni Fik, mcm nyah kat Lrg Haji Taib aku tengok diorang ni.
pakai make-up tebal2. yg suke diorg girls je.. konon2 nampak cute.."

lantak ar...
aku suke dengar..
bukan pakai telinga ko pun..
seriously.. aku suke dengar lagu diorg la....
lagu diorg best.. bukan aku nak ikut pun
diorg pakai make-up bagai..
aku sendiri pon tak hingin...
hello!! natural beauty oke!!
hahaha...

"dah takde lagu laen ke nak dengar... lagu omputeh.. lagu melayu...kan banyak..
ko dengar lagu korea bukan paham pon..."

kolot la pemikiran kau... otak tak berkembang...
balik2 omputeh melayu.. omputih melayu...
lagu omputeh skang ni bagi mesej xbape nak bagus la wei..
lagu melayu.. mmm.. paham sendiri la..
lagi bagus dengar lagu korea..
rythm best... music gempak...
plus... aku tak paham maksud die ape...
takde la nak menyimpang sangat kan...
paling2 pun aku tengok lagu diorng ni
pasal kasih sayang cintan cintun....

tapi jangan sampai nak terikut2 cara diorg da la...
kite ni melayu..
buat cara melayu...
dah kalau minat nak buat camne..
kau pon... dengar lagu hindustan siang malam
macam paham plak kan maksud die..
hadoi...
nak "hijack" orang... betul kan diri dulu la woi...
ntah2 dalam  hati.. ko pon suke~~ kan???????

p/s: bak kate mak aku... hidup ni bair berpade2.. jangan obses sangat..

No comments:

Post a Comment