Thursday, February 24, 2011

home sweet home..

"home sweet home~~~"..
such a nice AYAT kan?
alangkah indahnya kalau sekarang
aku ada kat rumah...
hanging out with my sisters...
have a nice warm talk with my mom...(sambil cari uban)
go out and find some new gadgets with my dad...
ouuhh!!! i miss that moment...
seriously!!... motif entry pagi2 buta ni sebab RINDU...
tu je... hahaha...
by the end of this week...
rase2nye.. lebih kurang 1 month aku tak balik
rumah terchenta~~... 
besides, I'm in the middle of "stredy = stress + study!!"..
haha...  and as usual.. nak kan family support...
need some nasehat dari mak ayah...
without them... sape la aku...
plus... my sis yg sorang tu baru bought a lappy...
oh my~~ sangat cantik ok lapppy tu...
and i'm JEALOUS!!!  jealous!!...and sangat2 jealous!!..

Oh rumah!! nak balik....hmmmm...
(ceh!! bajet umah macam kat sabah sarawak plak kan??!!)


p/s: "rumah manis rumah!!...


No comments:

Post a Comment