Sunday, August 22, 2010

Sunday Morning..

Huhu... dah hari ahad dah..
sekejap je..
heh!!..
mane tak nye...
orang len lecture 5 kali seminggu..
aku 6 kali seminggu..
semalam..
hari sabtu pon ade kelas... haish!!...
kelas ganti plak tu..
naseb baek ganti untuk raya...
kalau tak memang malas aku nak pegi..

heeeee... tapi tak pe la kan...
kalau aku tak pegi kelas semalam..
tak dapat la aku buat Test ODE kan??
and tak dapat la jugak aku kuar berbuka ngan Zai n Fieza (heh!! puase ke.. ooppss..)..

semalam kuar jalan2.. pegi PKNS je.. pastu gi PAS..
aku ngan fieza nak cari Micro SD Card.. untuk mp3..
tapi dalam perjalanan tu... ade situation yang menarik berlaku..
ade kitten kat dalam bus... comel sangat...
nak tengok??


comel kan??? -sumber: Zai's Mobile phone..

haha..pastu da sampai PAS..
pelagi...
Misi bermula la..
shopping sikit..
aku ngan fieza plak cari Micro SD tu..
heeee..

then da selesai semua tu..
ikot Zai beli kerongsang plak.. heh!!..
aku tak tau pape pasal Kerongsang... so..
aku diam jela...
eh!! jap2... betol ke aku eja kerongsang.. ke keronsang??
haishhh!! kompius plak da..

tak pe la.. paham-paham sendiri la yek..

ok2.. sambung balik citer..
pas da abes semua... terus direct pegi KFC..
bukak puasa time...
sementara menunggu waktu berbuka tu...
sempat jugak la bergambar..
Zai ngan Fieza je.. aku takde..
takde mood nak amek gambar sendiri..
hehe.. sebab tengah sangat serabai time tu..
wahahahaha... =))


posing sakan!!!.. hahaha.. =))


Kak ling dan Mak cik C*n#(name fames yg perlu dirahsiakan..die type dalam blog die..)

muka lapar... hikhik...=))


pobondo ni eh??

pastu... da abes makan semua..
singgah VINCCI jap..
Fieza nak carik ape tah..
then..
kiteorang pun balik...
naek Bus U601..
aku turun seksyen 2.. dorang balik seksyen 7..
sampai bilik makan Honey star...
wahahaha...=)

P/s: balik bilik je dapat berita yang jiran aku passed away..inalillah.. Takziah jugak kat Put.. ayah dia meninggal betol2 pas abes test ODE semalam.. Sayu pulak hati aku ni... ntah esok lusa kite pulak yang akan pegi... ajal maut kat tangan DIA kan...

No comments:

Post a Comment