Sunday, August 29, 2010

Blog saya bosan!!!!..

Kenapa blog saya bosan...
haaa...
sebab penulisnye pon membosan kan...

Kenapa blog saya bosan..
sebab... Saya malas nak update..

Kenapa blog saya bosan..
sebab.. takdak idea nak menaip...

Kenapa blog saya bosan...
sebab... saya tak nak ceria kan blog saya..

Kenapa blog saya bosan..
sebab.. takde sape nak baca new entry saya...

Kenapa blog saya bosan..
sebab saya tak up to date..

Kenapa blog saya bosan..
sebab.. takdak mood nak menaip..



Kenapa blog saya bosan...
sebab... nga emotional skang ni..

Kenapa blog saya bosan...
sebab.. takdak sape mintak saya update blog..

Kenapa blog saya bosan...
sebab.. line tenet macam sipot babi yang kene sedot..

Kenapa post saya kali ni macam tak best...
suke ati aku la nak taip ape.. hadoiiii!!!






No comments:

Post a Comment