Sunday, August 29, 2010

Dia

ehemm2...

tuuut tuuut... tuuutt..tuuut..[bunyik tepon ok!!]

"hello.. semekom..."

"nga buat ape??"

"busy ke??"

"Banyak keje skolah ke (maksud die assignment)??"

hmm... setiap kali aku call.. tak pon die yang call...
mesti soklan2 macam ni yang aku dengar and kne jawab dulu...

dan setiap kali aku dengar suara die...
pilu sangat hati aku...
sebak...

die tanya aku sehat ke tak??
tapi die??...
setiap kali perbualan kat dalam phone...
tak penah pon aku tanye die sehat ke tak...
derhaka ke aku?? kalau tak tanya...

setiap kali aku call...
bila die jawab....
suare die mesti serak2.. pastu batuk2..
die sakit ke??

risau sangat!!..
kalau sakit tolong la bagitau...
jangan berahsia dari aku...
kesihatan die sangat penting untuk aku..

kadang2.. mase tengah cakap kat dalam phone...
tetibe kluar ayat macam ni...

"Duet abang cukup tak??"

bile dengar macam tu...
hati aku...
sayu sangat...
tak sampai hati nak cakap...

tapi disebabkan "ego"..
dengan selamber nya aku jawab.."cukup.. lebih dari cukup tak payah risau la"..
tetapi hakikatnye~~~~~

isk...isk... =((

nak taip entri ni pon macam tergendala siket...
stiap patah perkataan yang aku taip...
rase macam nak menetes air mate ni..

ntah kenapa.. sejak dua menjak ni.. aku rase RINDU sangat kat die...
kadang-kadang... aku rase macam JAUH dari die...
KENAPE????

kalau bole...
sekarang ni aku nak jumpe die...
nak peluk die kuat2... tak mo lepas...
tak nak tinggal kan die...
tak nak pegi mane2...
nak duduk je sebelah die sampai bila2..

Ya Allah... kenapa aku sangat rindu kat die ni....
hati aku tek pernah rase macam nie...
rindu... resah.. risau.. semua ade..

ntah ape la yang die buat sekarang ni...
tengah tido ke??
tengah solat ke??
tengah kemas rumah ke??

RINDU nya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





No comments:

Post a Comment