Sunday, July 4, 2010

July Oh July!!!..

Hmmm... diam tak diam..
da masuk bulan July da...
so..
July...
SELAMAT DATANG!!!!...
hmmm.. bosan jugak pagi-pagi ni...
takde plan...
rse ngantOk tak ilang lagi ni...
penat jalan jauh semalam..
hahaha...
plus tekezut beruk tengok..
Argentina kene belasah ngan Germany...
aduyai...
4-0 bhai....
kalau 1-0 ke...
4-3 ke...
bole la di terima...
ni...
4-0.. agak memalukan..
da bejangkit "bad Luck" team Brazil agaknye...
haha.. takpe-takpe...
betul gak cakap my dad..
tahun ni... WC...
very-very disappointed..
very-very upset..
haha.. tu my dad yang cakap la...
as a guy(me) yang not very interested in football...
pun bersetuju gak ngan my dad opinion...
nampak sangat...
the "power" team ever pn bole kecundang
di tengah jalan...
hehehe...
dah2... enough pasal football(soccer)...
hmmmm....
memandangkan da masuk bulan July...
aku rase macam nak buat wish list laa...
walaupon aku tau...
sesetengah wish tu tak mungkin dapat di tunaikan...
HAHAHAHA...
tapi takpe...
list kan aje..

  1. nak beli SE satiO...agak mahal ye handphone ni...
  2. nak Satria Neo yg latest tu as my birthday present..hehehe... teduduk En Taufik.. kalau bace ni...plus... berangan nak kete... lesen kete pon takde lagi..hahaha..
  3. Nak pegi Big Apple.. makan Donat yang baru tu... yang macam sushi tu...
  4. nak dapat pointer 4.0... hmmm.. harapan dalam kenangan la...
  5. nak Lappy baru... Acer touch screen tu...
  6. nak tengok Movie... Eclipse.. Despicable Me... ngan Deathly Hallows..
  7. nak pegi makan kat NLCS ngan kawan2...
  8. nak orang hadiahkan NIKON DSLR kat aku.. waahh!!.. banyak chantek...
Banyak lagi sebenarnye....
tapi tak ingat...
lalalala~~~
aku list kan yang mane ingat dulu...
nanti...update lagi list ni....
kalau aku dapat ingat ape yang aku lupe...
teeheee~~~
ok la... malas nak type lagi... penat...



2 comments: