Friday, July 23, 2010

"Hari Goreng-mengoreng"

Halu halu halu....

yeap!!... dah sampai hari menggoreng upenye...
"Hari goreng menggoreng"
pekenbende tu...
nak goreng ape..

heh!!..
hari ni hari jumaat laa
"Fry-day"...
haaa...
fry kan goreng..

hik2..

sangat seronok hari ni...
hmmm..
macam biase laa..
kelas banyak cancel...
weeehooo...
heaven!!!...
haaa!!!!... suke2!!!...(nada marah siket..)..
pastu nak pegi kelas ganti malas!!..

aishhh!!...
Hari ni...
bermula macam biase...
bangun pagi...
solat subuh..
tu pon da lepas kene "renjatan habis-habisan"... haha
pastu... buat review siket...
ape yang nak kne study dalam kelas hari ni..
pastu gi kelas..
ceh!!!.. tak bole blaa...

pastu... da abes kelas.. gi tolong Eein jap..
pastu.. gi kompleks sukan...
solat jumaat....
cume yang len siket hari ni...
aku terjumpa kawan lama aku...
agak lame jugak la tak jumpe die...
upenye die pon smbung study kat UiTM ni jugak...
budak LAW!!!...
haha..
aku respect kat budak law ni...
sebab self confident dieorang agak tinggi...

heh!!!...
pas da abes borak...
aku balek... gi fac makan...

setelah makan...
hmm...kat mane lagi...
lepak lab la...
sekarang ni pon tengah type entri kat dalam lab..
nak balik bilik pon buat ape...
balik2 mengadap dinding yang macam biskut "cream cracker"
sekali aku terajang..
terus "crack" Blok kat jati tu agaknye.. hahaha
so..
lepak lab adalah langkah yang bijak......
bole online kan??...

hehehe...
nak menghabiskan hari-hari yang indah tanpa gangguan...
sebab besok adalah "hari yang sedih"
"sadder-day"
atau pon SATURDAY..
haha...
tapi...
memang menyedihkan pon besok...
tak pat nak kuar jalan-jalan...
sebab ade MODUL...
huhuhu...

nasib baek MODUL tu wajib...
kalau tak...
dah lame aku PONTENG~~~ hahaha..
hmm...
da tak tau nak type ape da......
online lame-lame pon boleh bosan kan??

hai laa dunia~~~

p/s: nak promote minyak wangi.. tapi... gambar da hilang la pulak..
Zais~~ nanti nak gambar lagi yek..



No comments:

Post a Comment