Wednesday, June 12, 2013

Short entry : Maigaddd!! dah lamenye

Assalamualaikum..
pergh!! lame gile siak tak update blog ni!
sesudah sekian lama.. baru malam ni aku rasa macam nak
menjengah blog ni..
alih-alih ter-update pula..
btw.. last aku tinggalkan blog ni tahun 2011 kot..
ni dah tahun 2013.. 
mid 2013 tau.. berapa tahun agak-agak?
haa.. malas nak kira.
OK lah.. dah nama pun short entry.
mestilah short kan?
Well tengoklah nanti kalau lepas ni aku rajin nak
update blog lapuk ni.
insyaAllah.. kalau ada apa-apa yang nak 
dikongsi nanti aku updatela..
dan.. memandangkan aku tengah menganggur sekarang ni..
adelah beberapa 'projek masa lapang' yang aku sedang
usahakan..
Apa-apa perkembangan nanti I bagi tau Ok?


Baiiiii.. =)

p/s: bajet update blog ade orang nak baca. lol
Loser giler. ha!!


No comments:

Post a Comment